Pardavimai per susirašinėjimą
Kodėl pardavimai per susirašinėjimą yra svarbu?
Pardavimai susirašinėjimuose iš vienos pusės atrodo paprasti, bet iš kitos pusės labai varginantys ir reikalaujantys pardavimo etapų žinojimo bei jautraus požiūrio.
Labai dažnai po produkto pristatymo, kai pranešame kainą, galbūt padarę tam tikrų klaidų ankstesniuose susirašinėjimo etapuose, klientas, dar neturėdamas galutinio sprendimo pirkti, švelniai tariant, dingsta, sakydamas, kad pagalvos, arba tiesiog neatsako.
Tai nereiškia, kad klientas nenori pirkti, jis tiesiog nenori pirkti dabar, jis turi tam tikrų abejonių ir, galbūt, prieštaravimų.
Norint sužinoti tikrąsias abejones ir prieštaravimus bei turėti priemones joms pašalinti, reikia užduoti tinkamus klausimus, taip vadinamus „atveriamuosius klausimus“, kurie gali padėti išsiaiškinti šias abejones ir, galbūt, jas pašalinti.
Atmintinės tikslas yra:
- Pateikti pardavėjams įrankius;
- Pagerinti pardavimo rezultatus;
- Sutrumpinti pardavimo ciklą.
Tinkamai naudojant šią atmintinę pardavėjai gali padidinti savo sėkmę ir pasiekti geresnių rezultatų.