15 psichologinių pardavimo trigerių
Atmintinė tiems, kurie kuria, parduoda ar vysto asmeninį prekės ženklą socialiniuose tinkluose ir nori daryti tai sumaniau. Jei jau turite stiprią žinutę, bet siekiate didesnės konversijos, ši atmintinė kaip tik jums. Kas nutiks, kai pritaikysi šią atmintinę? Klientai ims reaguoti, komentuoti, dalintis ir pirkti. Ne dėl to, kad „labai stengiatės parduoti“, o todėl, kad išmoksite įjungti psichologinius mechanizmus, kurie veikia mus visus.
Iš šios atmintinės sužinosi:
- Kas yra psichologiniai pardavimo trigeriai ir kodėl jie veikia kiekvieną išmūsų,net jei apie juosnežinome.
- Kaip pasitelkti 15 efektyviausių trigerių tam, kad jūsų komunikacija „kabintų“ ir skatintų klientus pirkti.
- Kokių frazių, istorijų ir sprendimų reikia skirtinguose pardavimo kanaluose: nuo 1:1 pokalbių iki Reels ir vebinarų.
- Kaipkurti turinį, kuris ne tik informuoja,bet ir įtraukia bei parduoda.
- Kuo skiriasi ekspertas nuo autoriteto, simpatija nuo statuso, o deficitas nuo FOMO – ir kaip visus šiuos mechanizmus panaudoti savo naudai.
Kam skirta ši atmintinė?
- Tiems, kurie kuria,parduoda ar vysto asmeninį prekės ženklą socialiniuose tinkluose ir nori daryti tai sumaniau. Jei jau turite stiprią žinutę,bet siekiate didesnės konversijos, – ši atmintinė kaip tik jums.
Nemokamai
*Nemokama prieiga užsiprenumeravus naujienlaiškį.
Sveiki!